Діалог науковців з практиками: педагогічна наука сучасній школі

27 лютого 2018 року відбулося виїзне засідання РМО вчителів фізики та математики на базі фізико-математичного факультету Центральноукраїнського педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
В умовах реалізації новітніх освітніх тенденцій на етапі створення Нової української школи одним з актуальних є питання інформаційної та методичної допомоги вчителям.
Учасників семінару гостинно зустріли М.І.Садовий – завідувач кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності, доктор педагогічних наук, професор та С.П. Величко – завідувач кафедри фізики та методики її викладання,професор, доктор педагогічних наук, Заслужений діяч науки і техніки України, Відмінник освіти України. Завідувачі кафедр факультету ознайомили з правилами вступу до вузу та складання ЗНО, надали змістовні презентаційні матеріали щодо спеціальностей фізико-математичного факультету з чітким зазначенням предметів ЗНО, що передбачені у 2018 році. Екскурсія у навчальні лабораторії,перегляд презентацій про досягнення кафедр факультету, перегляд експозицій музеїв науки та техніки, спілкування з викладачами та студентами вузу. Це не неповний перелік заходів надзвичайно цікавої зустрічі.
Друга частина семінару-презентація підручників і навчальних посібників з фізики та математики на тему “Реалізація компетентнісного підходу до вивчення предметів природничо-математичного циклу в основній та старшій школі”. Відкрив семінар та привітав учасників декан фізико-математичного факультету Р.Я. Ріжняк та проректор з наукової частини С.П.Михида. Автори підручників Т.М.Засєкіна, І.М.Гельфрат, Є.П.Нелін, С.Д. Сиротюк акцентували увагу на реалізації принципу наступності та доступності у системі підручників для 7-9 класів з алгебри і геометрії та фізики, методичних особливостях підручників та дидактичному забезпеченні їх використання. З кожним роком якість підручників покращується. Як показує практика, вчителі використовують підручник, як основне джерело інформації. Автори запевнили,що завжди враховують думку вчителів, учнів при створенні підручників, програм, концепцій.

Даний семінар сприяв інформаційній і методичній підготовці вчителів району до реалізації компетентністного підходу у навчанні фізики та  математики в контексті Нової української школи та спонукав до творчості.